FAQ

Často kladené dotazy

Rádi byste se nás na něco zeptali? Ptejte se! Udržovat čilou komunikaci s našimi zákazníky je jeden z hlavních pilířů našeho přístupu.

 Níže jsme vám vypsali pár otázek a odpovědí, které by vás mohly zajímat. Pokud zde nenajdete požadované informace, neváhejte nás kontaktovat skrze email (info@teakpeak.cz) nebo po telefonu (+ 420 775 751 144). Rádi vás vyslyšíme i na našem instagramovém profilu, jak jste na to u nás zvyklí. Jsme tu pro vás kdykoliv.


  1. Doprava

Nábytek a jiné rozměrnější produkty si zpravidla zavážíme sami osobně, nevyužíváme služeb dopravních společností. Z hlediska náročnějších výnosů a následné finální kompletace u vás doma to je pro nás nejefektivnější způsob řešení. V případě doručování nábytku se s každým klientem domlouváme zvlášť přes email nebo skrze telefonický hovor. Menší a lehčí předměty (keramika, textil apod.) posíláme přes dopravní kurýry GLS či přes Zásilkovnu na výdejní místa.

Všechny naše produkty zasíláme i na Slovensko.

  1. Doba doručení

Doručení nábytku a jiných rozměrnějších produktů si zpravidla zajišťujeme sami osobně. Doba doručení se odvíjí podle stavu našich skladových zásob. U každého produktu uvádíme přibližnou dobu doručení. Zpravidla se to pohybuje mezi 5. až 8. týdny. Veškeré informace o době dodání řešíme s každým klientem zvlášť skrze emailovou či telefonickou komunikaci. Nedisponujeme obřími sklady a nábytek většinou zadáváme na základě zákaznické objednávky, proto delší termíny dodání.

Menší produkty jako je například keramika či textil jsou dodávány v rozmezí zhruba 5ti až 14ti dní. Mějte prosím na paměti, že produkty z této sekce nemáme skladem po stovkách a proto doba doručení závisí na vytíženosti našich dílen. Zde využíváme služeb GLS či Zásilkovny (zasílání na výdejní místa). GLS předem informuje příjemce o čase doručení balíku. Jakmile je objednané zboží připraveno k odeslání, příjemce obdrží e-mailovou nebo textovou zprávu obsahující informace o připravovaném doručení balíku prostřednictvím GLS. GLS standardně provádí dva doručovací pokusy. Ráno v den doručení zašle GLS příjemci e-mailovou nebo textovou zprávu obsahující tříhodinové časové okno pro doručení. Zpráva obsahuje i telefonní číslo doručujícího řidiče a zákaznického servisu GLS.

  1. Možnosti platby

Zákazníci u nás mohou platit kartou přes platební bránu Stripe nebo v hotovosti při předání zásilky. Fakturu odesíláme každému zákazníkovi po odeslání objednávky na jím uvedený email. V případě změny fakturačních údajů během zhotovování objednávky nás kontaktujte na uvedené číslo: +420 775 751 144 či na naši emailovou adresu: info@teakpeak.cz.

  1. Možnost osobního vyzvednutí/prohlídky v našem ateliéru

Náš sklad zásob a ateliér se nachází v Prachaticích (jižní Čechy). Osobní vyzvednutí zakázky či prohlídka našeho ateliéru je možná. Pokud se nás rozhodnete navštívit, prosíme však o včasné upozornění skrze emailovou nebo telefonickou komunikaci. Nejsme v ateliéru každý den a byla by škoda k nám jezdit na prázdno. Po domluvě vás u nás můžeme přivítat i během víkendových dní.

  1. Zasílání na Slovensko

Poslání našich produktů na Slovensko je možné, není to pro nás nic nového. Pouze apelujeme na nezbytnost osobní komunikace se zákazníkem. O to více, pokud se jedná o rozměrnější produkty, které si zpravidla zavážíme sami osobně, nikoliv přes dopravní společnosti. Nebojte se nás tedy kontaktovat na naší emailovou adresu info@teakpeak.cz nebo na telefonní číslo +420 775751144. Malé věci jako je keramika či textil apod. zasíláme přes Zásilkovnu (Home Delivery) bez nutnosti předchozí telefonické komunikace. 

  1. Je možná výroba na zakázku?

Jsme velice pružný tým tvůrců a kreativců. Tvorba na zakázku je tedy možná, ať se jedná například o potahovou úpravu v případě polstrovaného nábytku nebo změny rozměrů u námi zhotovovaných produktů. Veškeré změny je u nás možno pohodlně vyřešit skrze telefonickou (+420 775 751 144) nebo emailovou komunikaci (info@teakpeak.cz). Ozvěte se nám a něco spolu dohromady vymyslíme. 

  1. Co když mi keramika dorazí rozbitá?

Keramiku vždy balíme nejlépe, jak dokážeme. Jedná se však o velmi křehké věci a k poškození může dojít. O to více s přihlédnutím k faktu, že tyto produkty posíláme přes cizí dopravní společnosti. Nejprve bychom vás rádi upozornili na důležitost kontroly vnějšího stavu všech balíčků, které vám od nás dorazí. Pokud je poškozený obal, je vysoká pravděpodobnost, že i produkt uvnitř bude poškozený. Takovou zásilku raději ani nepřebírejte a nechte ji poslat zpět. Všechny naše balíčky jsou pojištěné a peníze za případné rozbité produkty dostaneme zpět. Jestliže balíček byl v pořádku a produkt uvnitř přesto rozbitý, či jinak poškozený, nebojte se, nenecháme to být. Prosíme vás o zaslání fotky daného poškození a společně to vyřešíme co nejrychleji.

     8. Je vše na vašich stránkách vždy skladem?

Ano, snažíme se mít v případě osobních prohlídek veškeré naše produkty skladem, alespoň typově. Raději se však nejprve skrze osobní domluvu ujistěte. Keramiku, textil a jiné menší produkty však skladem většinou máme a odesíláme vždy co nejdříve po obdržení konkrétní objednávky. U každého produktu uvádíme přibližnou dobu dodání a veškeré detaily ladíme se zákazníky skrze telefonickou (+420 775 751 144) nebo emailovou komunikaci (info@teakpeak.cz). Nebojte se nás kontaktovat kdykoliv, jakkoliv, jsme tu pro vás.

     9. Bezdůvodné vrácení zboží

Jako každý internetový e-shop zajišťujeme toto právo našim zákazníkům. Možnost pro bezdůvodné vrácení zboží je zákonem daných 14 dní (tzn. že požadujeme oficiální doklad od přepravce o odeslání zboží nebo závazné objednání námi zajištěného odvozu v rámci 14. denní lhůty). Veškeré náklady spojené s vrácením si hradí zákazník. Zboží musí přijít pečlivě zabalené a v původním stavu bez jakýchkoliv známek používání či poškození. U nábytku si trváme na trojité obalově vrstvě v tomto pořadí: balící folie, praskací bublinky a karton. Pokud nám zboží nebude posláno tímto způsobem, zásilku odmítáme přebrat. Zpětný odvoz bezdůvodně vráceného zboží můžeme zajistit taktéž osobně, zákazník hradí vynaložené náklady. Vždy si vše pečlivě přeměřte a rozmyslete, speciálně u polstrovaného nábytku máte možnost vyzkoušet konkrétní kus u nás v ateliéru. Každé bezdůvodné vracení je zbytečnou ztrátou času pro obě strany a my velice rádi uděláme vše, aby k tomu nemuselo vůbec docházet. Více informací o podmínkách vrácení zboží najdete ve všeobecných obchodních podmínkách.

Přijetí oznámení o bezdůvodném vrácení zboží se počítá ode dne, kdy skrze emailovou komunikaci odešlete vámi vyplněný a podepsaný formulář o bezdůvodném vrácení zboží, který vám pošleme na email po vznesení tohoto požadavku.

     10. Reklamace

Nejsme neomylní a samozřejmě se to může stát. Veškeré reklamace se snažíme řešit s maximální zákaznickou podporou a co nejrychleji. Vždy jsme pro vás dostupní skrze telefonickou (+420 775 751 144) nebo emailovou komunikaci (info@teakpeak.cz).

Reklamační formulář vám na vyžádání zašleme na email. Poprosíme vyplnit, popsat závadu a poslat na náš email (info@teakpeak.cz) spolu s fotografickým materiálem dokumentujícím popisovanou závadu. Jsme rádi, když tyto problémy můžeme řešit co nejrychleji a nejefektivněji, nezapomeňte tedy do formuláře vyplnit i telefonní číslo. Osobní komunikace je při řešení těchto situacích velmi ulehčující způsob, speciálně v záležitostech ohledně objemnějšího nábytku.

Více o podmínkách reklamace najdete ve všeobecných obchodních podmínkách.