Servis a oprava nábytku
Kvalitní nábytek je hodnotná věc, která si zaslouží odbornou údržbu, popřípadě servis. Tyto aspekty si plně uvědomujeme a našim zákazníkům poskytujeme široké možnosti záručního i pozáručního servisu u zakoupených výrobků.
Jaké služby si pod záručním a pozáručním servisem můžete představit a co od nás lze očekávat?
- Opravy poškozených dřevěných povrchů (například u jídelních nebo konferenčních stolů).
- Renovace čalouněného nábytku (renovace výplně, výsprava a upevnění opěrných částí, přečalounění apod.)
- Odborná údržba funkčních částí výrobků (vystředění rozkládacích systémů pohovek či stolů, dotažení spojů apod.)
- Stěhování nábytku z našeho sortimentu (rozmontování, přestěhování a opětovné smontování těžkého nábytku).
- Neustálá telefonická zákaznická podpora připravena zodpovědět vaše otázky ohledně pravidelné údržby nebo vyřešení technicky nenáročných problémů.
Jak postupovat?
- Zašlete nám email na adresu info@teakpeak.cz a specifikujte přesně, jakou službu byste od nás vyžadovali. Popřípadě doplňte fotografickou dokumentací. Do emailu rovnou uveďte i své telefonní číslo pro pohodlnější komunikaci.
- Jelikož se jedná o velmi specifické služby, veškeré nacenění zakázky provádíme na základě vaší poptávky.
- Po odsouhlasení cenové nabídky domluvíme konkrétní termín realizace a přibližnou dobu vyhotovení zakázky.
- Servisovaný nábytek opravíme na místě u vás doma nebo odvezeme s sebou do truhlárny. Záleží na povaze a složitosti servisu.
- Po vyhotovení servisních úkonů u nás v truhlárně nábytek opět dovezeme k vám domů, vyneseme a na místě smontujeme.
- Mějte na paměti, že záruční a pozáruční servis nelze zaměňovat s reklamačním řízením. Tyto servisní služby jsou zpoplatněné a cena se stanovuje vždy v závislosti na povaze a složitosti servisu. Servisní služby nabízíme pouze v rámci našich vlastních produktů.